Procesul virtual de conectare a noului angajat cu compania si echipa este insuficient pentru o legatura puternica intre om si brand. Abordarea personalizata, crearea unui sentiment de apartenenta la o echipa de succes, stimularea implicarii lui, reprezinta un mix de abordare si de oferire a unei experiente cu brandul angajator. Integrarea noilor angajati este diferita astazi, in conditiile lucrului la distanta, fata de integrarea in cadrul companiei din perioada anterioara lui martie 2020. Procesul de onboarding are o mare componenta digitala astazi, specialistii din HR redirectionand eforturile de armonizare cu valorile si cu viziunea companiei alaturi de dezvoltarea personala si activitatile de training catre mediul online/digital. Utilizarea platformelor de e-learning a capatat o importanta intuita in timp, dar nebanuita a fi atat de accelerata de contextul pandemic. Mai mult, se propaga din ce în ce mai mult platforme care automatizeaza procesul de onboarding, uitând de latura umana din "resursa umana" abordand impersonal si rece noii membri ai echipei. Kitul de onboarding contine obiecte utile în activitatea angajatului, începând de la obiecte de papetarie personalizate, care nu mai sunt la indemana angajatului asa cum erau la birou, continuand cu obiecte utile în activitati de relaxare sau petrecere a timpului liber. Compania pastreaza astfel o abordare relaxata si informala. Din perspectiva angajatului, programul de oboarding reprezinta o oportunitate pentru a se familiariza cu mediul de lucru si compania. Pentru angajator este un moment bune sa impartaseasca toate elementele care vor contribui la transformarea noului membru al echipei intr-un coechipier de succes si in intelegerea rolului sau in companie. Tot procesul poate fi creativ si personalizat.
Kitul Remote Onboarding face parte din colectia Hybrid Living concepută și produsă de GT - agenție de producție creativă - în contextul adaptării mixului de comunicare si de marketing al afacerilor în condiții de izolare și distanțare fizică. Contactează-ne pentru o ofertă personalizată pe nevoia și bugetul tău. Pomodoro - kitul despre productivitate, comunică într-un mod creativ o soluție de organizare a agendei cu activități profesionale. Astăzi când granița dintre viața personală și cea profesională este foarte diluată, când afacerile au devenit intruzive fiind prezente în familiile angajaților, devine tot mai delicat pentru un lider de echipă sau manager de HR să abordeze subiecte de productivitate, implicare, loializare sau alte subiecte specifice. Am conceput un kit creativ cu ajutorul căruia poți comunica subtil și distractiv o modalitate de time-management acasă. Tehnica Pomodoro, sintetizată de Fancisco Cirillo, îți propune să abordezi agenda de taskuri, unul câte unul, în intervale de 25 de minute, alternate cu pauză de 5 minute. Pare ușor, dar cerința este drastică: fără telefon, fără notificări sau orice alte surse de distragere a atenției. Tehnica aceasta îți antrenează concentrarea urmând ca după antrenament să ajungi sa extinzi timpul chiar și la 40 de minute. Pentru că "dacă faci ce îți place nu simți că muncești", primul "task" va fi pregătirea unei cine spaghetti al pomodoro în 25 de minute. Ingredientele de bază sunt in kit, toate instrucțiunile pentru a dezvolta un apetit pentru focus și productivitate sunt la îndemână. Treci la treabă, setează timerul la 25 de minute și savurează de unul singur sau cu cei dragi. Kitul Pomodoro face parte din colecția de kituri Hybrid Living concepute si produse de GT - agenție de producție creativă - în contextul adaptării mixului de marketing și comunicare al afacerilor în condiții de izolare și distanțare fizică.
Contactează-ne pentru o ofertă personalizată pe nevoia și bugetul tău. Ani la rândul companiile au investit în programe de work-life balance. Traininguri și beneficii care „trimiteau” angajatul aproape obligat să se relaxeze, pachete de wellbeing sau amenajări creative ale spațiilor moderne de lucru cu zone de relaxare și focus. Ce s-a ales de aceste investiții am trăit și auzit cu toții în jurul nostru în ultimele luni. Lucrul de acasă sau pretutindeni a adus companiilor și angajaților noi provocări în gestionarea echipelor și a mediului de business. Transformarea modulul în care se colaborează și comunică a făcut ca noi competențe să fie necesare. Întrebări legate de modul în care desfășori etapa de induction, cum asiguri learning journey, cum vor arata noile pachete de benficii si cum va fi procesul de recrutare, sunt o parte din necunoscutele partenerilor nostri. Si daca tot vorbim despre ei... Concepem produse prin... empatieAm intrebat profesionisti din HR ce provocari noi a generat perioada de lucru de la distanta. Cele mai repetate nevoi sunt:
Hybrid Living reprezintă o colecție de kituri concepută și produsă de GT - agenție de producție creativă - în contextul adaptării mixului de marketing și comunicare al afacerilor în condiții de izolare și distanțare fizică.
Contactează-ne pentru o ofertă personalizată pe nevoia și bugetul tău. În 2018, componenta video este nelipsită din strategia de marketing indiferent despre ce industrie vorbim. Devenit un mijloc de promovare popular odată cu dezvoltarea noilor media, impactul video a crescut considerabil odată cu apariția posibilității de a transmite video live prin intermediul rețelelor sociale. Și uite așa am început să vorbim tot mai des despre user generated content. Acum campaniile de video marketing au nevoie de mai multă creativitate. Și da, poți să faci mai mult decât video…
Fie că vorbim de festivaluri, de concerte sau de evenimente mari unde audiența este compusă din mii de persoane, acoperirea pe rețele sociale este un indicator de performanță important pentru organizatori.
Dar ce faci când oamenii rămân fără baterie la telefon? Am propus mai jos o soluție foarte simplă care te poate ajuta să scapi de această problemă și să obții maximum de expunere… |
despre NOISuntem agenție de producție creativă, activând în industria marketingului și comunicării de 18 ani, cu experiență în livrări concrete și suport pentru activări de brand. În plus... avem idei Categories |